Organisation

Personale

Lisa Skov

Forstander
Lisa

Karin

Souchef
Karin

Gitte

SoSu. hjælper
Gitte

Henrik L.

Aktivitetsmedarbejder
Henrik L.

Koh Kood 2022

Pædagog
Lisbeth

Yoyo

Håndarbejdslære
Yo-Yo

Henrik S.

Skrædder
Henrik S.

Christine

Køkkenassistent
Christine

Koh Kood 2022

Ergoterapeut
Stine

Mette

Ergoterapeut
Mette

Camilla

Køkkenmedhjælper
Camilla

Heidi

Pædagog
Heidi

Helle

Pædagog
Helle

Michael

Super-vikar
Michael

Bent

Super-Vikar
Bent

Medlemsrådet

Lisa

Lisa
Personale

Koh Kood 2022

Lisbeth
Personale

Lasse

Lasse
Formand for medlemsrådet

charlotte

Charlotte

Allan Andersen

Allan Andersen

marlene

Marlene

IMG_0396

Lone

Bestyrelsen

Lis Napstjert

Lis Napstjert

Formand
Lions Gladsaxe
Tlf. 41 69 19 20
Mail: napstjert@hotmail.com

Erik Wiborg

Erik Wiborg

Lions Gladsaxe

Jens Erik Køje

Jens Erik Køje

Lions Gladsaxe

Calle Greisholm

Calle Greisholm

Gladsaxe Kommune

Yoyo

Yo-Yo

Personalet

Lasse Folkmann Andersen

Lasse Folkmann Andersen

Formand for medlemsrådet
Næstformand i Christianehøjs bestyrelse

Lone Andersen

Lone Andersen

Vandførefonden

Lisa Skov

Lisa Skov

Forstander

Karin Poulsen

Karin Poulsen

Souchef

Tilsynsrapporter

Du kan se den seneste tilsynsrapport ved at klikke på dette link:

Arrangementer

Her kan du få et overblik over alle aktiviteter og arrangementer i løbet af året her på Christianehøj

Jobs

Her vil vi løbende slå jobopslag op

Souchef søges til spændende stilling

Souschef søges til spændende og sjældent udbudt stilling.

 

Vores dygtige souschef går desværre på pension efter 24 år på Christianehøj i Gladsaxe.  Vi søger derfor en ny souschef, hvor du får mulighed for at arbejde i et engageret og tværfagligt team, der har fokus på at skabe en meningsfuld hverdag for mennesker med psykiske og fysiske funktionsnedsættelser, samt erhvervet hjerneskade.

Om os: Christianehøj er et velfungerende hus, der huser et § 104 dagcenter for borgere med psykiske og fysiske funktionsnedsættelser, samt et særligt tilbud til borgere med erhvervet hjerneskade. Vi har 108 borgere tilknyttet, som kommer fordelt over ugen i tidsrummet 9.30-15, mandag til fredag. Vi er 12 medarbejdere med forskellige faglige kompetencer og uddannelser, der arbejder tværfagligt. Vi har driftsoverenskomst med Gladsaxe kommune, men samarbejder også med 17 andre kommuner.

Christianehøj ligger på en fredelig villavej og har en smuk have med bær og frugttræer, som vi benytter flittigt om sommeren. Vores kerneopgave er at fremme udvikling, håb, livskvalitet og en meningsfuld hverdag for vores borgere, og vi gør dette gennem et tæt samarbejde og aktiviteter, der understøtter deres individuelle behov.

Dagen på Christianehøj er bygget op over hold. Vores hold kan fx være sang, yoga, mindfulness, dans, krea-værksted, styrke/balance, kognitiv træning og mange flere. Alle borgere er tilknyttet et eller flere hold. Alle personaler har et hold eller to, som de er ansvarlige for at facilitere.

Citat fra et medlem /en bruger: Når jeg kommer på Christianehøj parkerer jeg mine udfordringer på parkeringspladsen. Det giver mig nogle timers frirum, hvor jeg ikke er bekymret. Der er fantastisk personale, som støtter og hjælper mig, når jeg har det dårligt”
Hilsen Lasse (borger)

Jobbeskrivelse: Som souschef på Christianehøj vil du være ansvarlig for den daglige ledelse og drift af dagcenteret i tæt samarbejde med forstander. Du vil arbejde med et engageret team af medarbejdere, og du vil bidrage til at sikre et fortsat godt arbejdsmiljø, hvor alle trives og udvikles. Du vil være tæt på både medarbejdere og borgere, og du vil have en aktiv rolle i at udvikle og facilitere de aktiviteter og tilbud, der fremmer borgernes livskvalitet og udvikling. Din tid vil være fordelt mellem borgerkontakt, medarbejderkontakt og skrivebordet. Du skal være indstillet, på at der også vil være en del administrative opgaver forbundet med denne stilling.

Vi tilbyder:

  • En spændende og udviklingsorienteret arbejdsplads med engagerede og dedikerede medarbejdere.
  • En dynamisk arbejdsplads i løbende udvikling. Vi hviler på stærke værdier, men tilpasser os samtidig kontinuerligt til både tidens krav fra myndigheder og nye spændende metoder og tilgange, så vi altid kan tilbyde vores medlemmer en høj kvalitet i indsatsen. Du får mulighed for at sætte dit præg og være med til at skabe – og udvikle – noget helt nyt.
  • Et tværfagligt samarbejdsmiljø, hvor du får mulighed for at udvikle alle aspekter af dine ledelseskompetencer i gode rammer, i tillidsfuldt samarbejde med forstander.
  • En flad ledelsesstruktur, hvor medarbejderne har ansvar og frihed til at deltage i beslutningsprocesserne
  • Et arbejdsmiljø, der prioriterer trivsel, samarbejde og høj faglighed.
  • Gode muligheder for faglig udvikling og sparring, herunder kurser og efteruddannelse.
  • Mulighed for at arbejde på specialområdet uden aften- og weekendvagter.

 

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Daglig ledelse og sparring med medarbejderne, herunder støtte til det tværfaglige team.
  • Udvikling og koordinering af aktiviteter, der understøtter borgernes individuelle mål og behov.
  • Facilitere et tæt samarbejde mellem borgere, pårørende og medarbejdere.
  • Sikre, at vi arbejder i overensstemmelse med lovgivning, kvalitetskrav og interne retningslinjer.
  • Varetage praktiske opgaver i den daglige drift, herunder koordinering af arbejdsopgaver og dokumentation.
  • Bidrage til den faglige udvikling af medarbejderne og sikre et godt arbejdsmiljø.
  • Hjælpe med at implementere og tilpasse strategiske udviklingstiltag, som understøtter både de kortsigtede og langsigtede mål.

Kvalifikationer:

  • Du har en social og/eller sundhedsfaglig baggrund som pædagog, ergoterapeut, sygeplejerske eller andet.
  • Du har erfaring med ledelse i en socialfaglig eller sundhedsfaglig kontekst, gerne fra en lignende stilling i en institution eller et dagcenter. Måske har du også en lederuddannelse?
  • Du har erfaring med, eller er nysgerrig på borgergruppen og har et bankende hjerte for specialområdet.
  • Er du detaljeorienteret samtidig med et stærkt blik for udvikling og innovation?
  • Du har strategiske og analytiske kompetencer i forhold til udvikling af organisationen.
  • Du har en åben og positiv personlighed, der kan skabe tillid, følgeskab og inspiration, herunder en tydelig og positivt anerkendende ledelsesstil.
  • Du er en sikker kommunikator, der kan motivere og støtte medarbejdere i deres faglige udvikling.
  • Du har erfaring og dygtig til dokumentation og rapportering i forbindelse med lovgivning og kvalitetskrav.
  • Du har gode samarbejdsevner og trives med at arbejde tværfagligt i et dynamisk miljø.

Den ideelle kandidat til stillingen har alle ovenstående kompetencer. Søg dog gerne alligevel selvom om du ikke opfylder dem alle. Dét, du ikke kan endnu, kan vi lære sammen.

Ansøgning:

Stillingen er på fuld tid uden højeste arbejdstid og aflønnes efter kvalifikationer og KL`s overenskomst.

Der indhentes udvidet straffeattest ved ansættelsen. Stillingen ønskes besat per d. 1. maj 2025. Der vil være en måneds overlap med den afgående Souschef som stopper 1. juni 2025.

Ekstern rekrutteringskonsulent bistår undervejs i ansættelsesforløbet, og der vil bl.a. indgå en personlighedsprofilering.

Ansøgningsfrist mandag d. 24. februar 2025.

Første runde samtaler afholdes tirsdag d. 4. marts 2025. Anden runde samtaler den d. 19.marts 2025.

Vil giver gerne en rundvisning, hvis du har lyst til at besøge os inden du sender en ansøgning.

Har du spørgsmål eller vil booke en rundvisning så ring til:

Lisa Skov-Awad

Forstander

Mobil: 41786720

Mail: lisa@christianehoj.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

Søg uopfordret

Du er altid velkommen til at aflevere en uopfordret ansøgning – enten ved at møde personligt op eller ved at sende en ansøgning til forstander Lisa Skov på lisa@christianehoj.dk

Kontakt
Tlf. 3969 2434
lisa@christianehoj.dk

Her bor vi
Christianehøj 193-195
2860 Søborg

Åbningstider:
Man-Fre fra kl. 9:30-15:00